Gaziantep’ten Venezuela’ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da yaşanan yıkıcı depremlerin ardından Venezuela’nın Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan yardım kampanyasına bir aylık maaşını bağışlayarak Gazi şehirlilere dayanışma ve yardımlaşma çağrısında bulundu.

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela’da yaşanan yıkıcı depremlerin ardından Venezuela’nın Ankara Büyükelçiliği tarafından başlatılan yardım kampanyasına bir aylık maaşını bağışlayarak Gazi şehirlilere dayanışma ve yardımlaşma çağrısında bulundu.

GAZİANTEP (İGFA) - Venezuela’da 24 Haziran’da, 39 saniye arayla Yaracuy Eyaleti’ne bağlı Yumare kentinin 23 kilometre güneydoğusunda 7,5, aynı eyalette bulunan San Felipe kentinin 24 kilometre kuzeydoğusunda ise 7,2 büyüklüğünde meydana gelen ardışık depremler ülke genelinde büyük yıkıma neden olurken, Gaziantep afet bölgesine destek için harekete geçti.

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR, BÖLGEYE İNSANİ YARDIM GÖNDERECEK

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, başta çocuk maması ve çocuk bezi olmak üzere temel ihtiyaç malzemelerinden oluşan insani yardım desteğini bölgeye ulaştırmak amacıyla çalışmalarını başlattı. Başkan Fatma Şahin ise sosyal medya platformu X üzerinden yaptığı paylaşımda, kardeş şehir La Guaira’dan acı haberler aldıklarını, daha önce Gaziantep’te ağırladıkları heyette yer alan bazı kişilerin hayatını kaybettiğini derin bir üzüntüyle öğrendiğini ifade etti.

BİR AYLIK MAAŞINI BAĞIŞLADI

Başkan Fatma Şahin, yaptığı açıklamada, açılan yardım kampanyasına destek çağrısında bulunurken bir aylık maaşını kampanyaya bağışladığını da kamuoyuyla paylaştı.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, yaptığı açıklamada Venezuela’da yaşanan afeti üzüntüyle takip ettiğini belirterek, “Kardeş belediyemiz La Guaira’dan da acı haberler aldık. Daha önce protokol imzalarken bir araya geldiğimiz, şehrimizde misafir ettiğimiz dostlarımızdan hayatını kaybedenlerin olduğunu derin bir üzüntüyle öğrendik. Acılarını yürekten paylaşıyoruz. Biz Gaziantep olarak depremin ne demek olduğunu, bir gecede hayatın nasıl değiştiğini, kaybetmenin ve yeniden ayağa kalkmanın ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyoruz. Bu yüzden Venezuela halkının acısını kendi acımız olarak görüyoruz. Ben, Fatma Şahin olarak, bir aylık maaşımı Venezuela Büyükelçiliği’nin başlattığı yardım kampanyasına bağışlıyorum. Tüm Gaziantepli hemşehrilerimizi de aşağıda bilgilerini paylaştığımız bu yardım kampanyasına destek olmaya davet ediyorum. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olarak da başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere, ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırını bu hafta bölgeye ulaştırmak üzere yola çıkarıyoruz. Dayanışma en zor günlerde anlam kazanır. Haydi Gaziantep, gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım.” diye konuştu.



Diğer Haberler