18 kardeş şehri bulunan İzmir'in Bergama ilçesinden her bir kardeş şehir Belediye Başkanına hitaben mektup yazan Belediye Başkanı Hakan Koştu, Bergama halkı adına kardeş şehir sakinlerini sevgi ve saygı ile selamlarını iletti. Kardeş şehir kavramına büyük önem veren bir Başkan olarak Koronavirüs nedeniyle karşılıklı ziyaretlerde bulunulamadığına işaret eden Başkan Koştu, bu günlerin en kısa sürede son bulması temennisinde bulundu.
Mektubunun son bölümünde sevinç ve burukluğu bir anda yaşadığına da işaret eden Başkan Koştu, “Tüm dünya çocuklarının ve Kardeş Kentimizdeki sevgili çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutluyor, bir araya gelebileceğimiz daha nice 23 Nisanlarda buluşmak umuduyla, tüm çocuklarımızı sevgiyle kucaklıyorum” dedi.