7-14 Beyaz Baston Görme Engelliler Haftası nedeniyle, Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Kütahya’da bulunan görme engelliler derneklerini ziyaret etti. Altı Nokta Körler Derneği ve Beyaz Ay Derneğini ziyaret eden Başkan Işık, Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğünün çalışmasıyla hayata geçen proje kapsamında Kütahya’da bulunan 3 dernek başkanına 100 beyaz bastonu teslim ettiklerini ifade etti.
Başkan Işık, “Kendilerine en güzel günlerde kullanmalarını temenni ediyorum. Bu ortak projelerimiz değişik sivil toplum kuruluşlarımızla birlikte devam edecek. Bugün Beyaz ve Altı Nokta Körler Derneğini ziyaret ettik. Bu projenin yürütücüsü Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğümüze ve çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.