İstanbul'un en işlek bölgelerinden biri olan İstiklal Caddesi'nde gerçekleşen haince düzenlenmiş terör saldırısı sonucunda patlayan bombanın etkisi ile 4 kişi hayatını kaybetti, 7'si ağır olmak üzere 36 kişi yaralandı.
Birçok ünlü isim, sosyal medyadan teröre lanet etti. İşte patlama ile ilgili ünlülerin yazdıkları;
Yonca Evcimik: Bu ülkeyi dağıtamayacaksınız! İstediğinizi size vermeyeceğiz! Kurduğunuz planlarlarda boğulacaksınız! Masum askerimizin, vatandaşımızın , minik yavrularımızın ahları sizin bu dünyada yakanızı bırakmayacak! İnadına dimdik korkmadan!
Gizem Karaca: Artık her adımımızı tedirgin tedirgin atar olduk. Her plakayı okumaktan, sırt çantalı insanlardan çekinmekten. Nasıl bir hale geldi Türkiyem!
Mehmet Aslan: Taksim İstiklâl Caddesi'nde bomba patlattılar! Allah belanızı versin... Yıkılmayacağız!
Özge Özpirinçci: Ne yapmak gerek? Ben ne yapabilirim bir birey olarak diye düşünüyorum ve sonunda sadece kendi güvenliğimi sağlayabiliyorum. O da tesadüfen...
İrfan Değirmenci: Taksim İstiklal Caddesi'nde patlama. Çok sayıda yaralı bilgisi var. Ne söylenir artık bilmiyorum.Allah'ım kabus herhalde bu!
Armağan Çağlayan: Her sabah, her akşam üstü, her gece annenden "iyi misin?" "Sakın evden çıkma" telefonu aldığın yer Türkiye'dir.
Burcu Esmersoy: Alışmayacağız!
Şükran Ovalı: Canımız yanmaktan tükendi
Merve Sevi: Sözün bittiği noktayı çoktan geçtik
Emel Çölgeçen: Of çok kötü, çok acı…
Sezi Sena Akay: Artık gerçekten yeter! Taksim'de yine bomba yine olay! Yine... yine... ve yine…
Emre Aydın: Alışmayacağız!
Hande Doğandemir: İyiyim, ama hiç iyi değilim
Ebru Şallı: Kararmaya devam ediyoruz... Ölüyoruz... Ama, Alışmayacağız.. Unutmayacağız... Yaşamak istİyoruz ölmek değil.
Ecem Özkaya: Yeter artık, yeter!