Sultanbeyli'deki bombalı ve silahlı saldırı sonrasında Sarıyer'deki Amerikan Başkonsolosluğuna da silahlı saldırı düzenlendi.
İstanbul Sarıyer'de bulunan ABD Başkonsolosluğuna sabah erken saatlerde silahlı saldırı düzenlendi. İki kişi oldukları belirlenen saldırganlar ile polis arasında çatışma çıktı. Saldırıda ölen ya da yaralanan olmadı.
BÖLGEYE BOMBA İMHA VE İNCELEME EKİPLERİ SEVK EDİLDİ
Saldırıyı gerçekleştiren biri kadın 2 kişi kaçtı. Polis bölgede elinde uzun menzilli silah bulunan bir kişiyi yakalamak için çalışma başlattı. Saldırganlardan kadın olanının yaralı olarak konsolosluğa yakın bir eve girdiği, bu evde yakalandığı belirtiliyor




