Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, GSM operatörlerine uyarıda bulundu.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, İstanbul Dünya Ticaret Merkezi'nde GSM ve IMT-2000/UMTS İmtiyaz Sözleşmeleri İmza Töreni'ne katıldı.
"ULAŞIMDA DA, İLETİŞİMDE DE YOLLAR VAR"
Bilgi teknolojilerinde atılan adımları yollardan örnek vererek açıklayan Bakan Yıldırım, diye konuştu.
"ALTYAPI TAMAM, ÜSTYAPI OPERATÖRLERİN"
Devletin yol tahsis etmekle yükümlü olduğunu ancak yol üzerinde yapılacak çalışmaları operatörlere bıraktığını anlatan Bakan Yıldırım, sözlerine şöyle devam etti:
"HAVA ATIYORSUNUZ, REKLAMLARDA YARIŞIYORSUNUZ AMA DURUM ÖYLE DEĞİL"
4.5G teknolojisinin 1 Nisan'da başlayacağını hatırlatan Bakan Yıldırım,
"YOLLARDA BEN GEZİYORUM. EN İYİ DENETLEYEN BENİM"
ifadelerini kullandı.
"SÜREKLİ SATMA AZMİNDE OLMAK KABUL EDEBİLECEĞİMİZ BİR ŞEY DEĞİL"
4.5G'nin başta beri çeşitli tartışmaları beraberinde getirdiğini söyleyen Bakan Yıldırım, şöyle konuştu:
"FİBER SEFERBERLİĞİ BAŞLATMAMIZ LAZIM"
Bakan Yıldırım, fiber konusunun biraz arka planda kaldığını vurgulayarak,dedi.
"YOLA BARİKAT KURARAK ÜSTÜNLÜK SAĞLAMAK OLMAZ"
Bakan Yıldırım fiber konusunda da operatörlere uyarılarda bulunarak şunları söyledi:




