KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Menü
Gaziantep'te canlı bomba kendini patlattı! | Yerel Haberleri

Gaziantep'te canlı bomba kendini patlattı!

Gaziantep'te canlı bomba kendini patlattı!

Gaziantep'te polis ekipleri, Üniversite Bulvarı'ndaki bir hücre evine baskın düzenledi. 2 canlı bombadan biri yakalanırken, diğeri kendini patlattı. Bölgeye çok sayıda ambulans ve polis ekibi sevk edildi.

Gaziantep'te polis ekipleri, Üniversite Bulvarı'ndaki bir hücre evine baskın düzenledi. 2 canlı bombadan biri yakalanırken, diğeri kendini patlattı. Gaziantep Valisi, 3 polisin şehit olduğunu açıkladı.

Bölgeye çok sayıda ambulans ve polis ekibi sevk edildi.

Şahinbey ilçesine bağlı Güneykent Mahallesi'ndeki bir evde teröristlerin saklandığı ihbarı alan İl Emniyet Müdürlüğü Özel Harekat Şubesi ekipleri, bölgenin giriş ve çıkışlarını zırhlı araçlarla kapattı. Daha sonra belirlenen eve giren ekiplerin çalışması sırasında terör örgütü DEAŞ üyeleri kendilerini patlattı.



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN