KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Menü
Sağlık Bakanı Koca: Besinlerdeki tuz ve şeker kullanımı azaltılacak | Gündem Haberleri

Sağlık Bakanı Koca: Besinlerdeki tuz ve şeker kullanımı azaltılacak

Sağlık Bakanı Koca: Besinlerdeki tuz ve şeker kullanımı azaltılacak

Sağlık Bakanı Koca, "Lokantacı ve pastacılarla imzalayacağımız protokolle her yıl besinlerdeki tuz kullanımı yüzde 4, şeker kullanımı ise yüzde 5 azaltılacak." dedi.



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN