KÜNYE HAKKIMIZDA REKLAM
Menü
Stratejik tepe düştü | Dünya Haberleri

Stratejik tepe düştü

Stratejik tepe düştü

Türkmen Dağı'nın en stratejik noktası olan Kızıldağ'ın tamamen rejimin kontrolüne geçti.

Türkmen komutanlarından Abu Fadıl yaptığı açıklamada, Kızıldağ'ın rejimin kontrolüne geçmesinin Bayırbucak'ta Türkmenlerin yaşadığı tüm bölge için büyük tehdit unsuru olduğunu dile getirdi.Rus uçaklarının rejim güçlerine büyük destek sağladığını kaydeden Abu Fadıl, deniz mesafesinin yakın olması  savaş gemileri ve uçaklardan füze atıldığını, karadan ise İran destekli rejim güçlerinin tank ve toplarla bölgeyi sürekli vurduğunu belirterek, şöyle devam etti:

''HER 10 METREYE BOMBA DÜŞTÜ''

''KÖYLERE ATEŞ EDİLİYOR''

Sultan Abdulhamid Tugayı Komutanı Ömer Abdullah ise dedi.

Rejim güçlerinin Kızıldağ'a 5 tank çıkardığını gözlemlediklerini ifade eden Abdullah, özellikle köylerde yaşamaya devam eden sivillerin büyük tehlike altında kaldığını ifade ederek, diye konuştu.

Kızıldağ'da kontrolün Suriye rejim güçlerinin eline geçmesinin ardından, bölgedeki tüm köylerde jeneratörler, ışıkların karartılması nedeniyle kapatıldı.



        YORUMUNUZU PAYLAŞIN