Sağlık Bakanı Koca: Besinlerdeki tuz ve şeker kullanımı azaltılacak Sağlık Bakanı Koca, "Lokantacı ve pastacılarla imzalayacağımız protokolle her yıl besinlerdeki tuz kullanımı yüzde 4, şeker kullanımı ise yüzde 5 azaltılacak." dedi. 28.02.2019 15:02 Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız