Sağlık Bakanı Koca: Besinlerdeki tuz ve şeker kullanımı azaltılacak

Sağlık Bakanı Koca, "Lokantacı ve pastacılarla imzalayacağımız protokolle her yıl besinlerdeki tuz kullanımı yüzde 4, şeker kullanımı ise yüzde 5 azaltılacak." dedi.

Daha iyi mobil deneyim için tıklayınız



Diğer Haberler